En dag på Arlanda

Jag åkte hemifrån klockan KVART I SJU. I vanliga fall ligger jag och sover vid den tiden.. Vi hade två luciatåg på Arlanda. Det höll på till klockan två typ.
- Lunch på donken
- Lekt sardinburken på Sky city när vi hade tråkigt
- Sjungit (och det blev lite kaos...) Men det gick ändå ganska bra faktiskt!
- Åkt upp & ner i rulltrappor och hissar
- Lekt inne i loungen
- JULMUST!

I övrigt var det en trevlig dag (: Grattis på Lucia eller något.


För i övrigt har jag gymmat på Sollentuna och nu ska jag åka tillbaka och leta efter mitt busskort som jag förmodligen har tappat.. JAG HATAR MIG SJÄLV JUST NU. Tappade bort mitt förra busskort för typ 2 veckor sen och nu när jag fått ett nytt så tappar jag bort det också.
FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0