Attans järnspikar

Enda sen jag slutade skolan idag såg jag fram emot Desperate housewives. När klockan väl var tio och jag tänkte: Äntligen! Så upplyser min syster mig om att det är måndag. Jag som hade gått runt och trott att det var tisdag hela dagen! :( Virrigtjej.blogg.se? Jag får spara det till i morgon helt enkelt!
Jag har kokat makaroner och ska titta lite på SATC. Jag vet faktiskt inte... Jag bara fick ett sånt där otroligt sug efter makaroner med ketchup.


Lite färgglatt sådär (:

BTW! Jag förlorade mitt vad med Alice idag :( Vi slog vad om 20 spänn att jag inte skulle försova mig på hela nian. Idag försov jag mig en halvtimme.. Jag borde ha vetat bättre! Jag är ändå ganska stolt att jag klarade mig så länge! ( För att vara jag dvs)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken underbar söt blogg du har :)

2011-11-15 @ 00:20:49
URL: http://sandrampersson.blogg.se/
Postat av: the most awesome alice in the world

MWAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-11-15 @ 17:21:05
URL: http://girafferochigelkottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0