Dödstrött

Holaheeej!
 

Första dagen av gymnasiet är nu avklarad. Det är helt sjukt vad det var mycket folk, och nu var det ju bara ettor där idag. Förstår inte riktigt hur tvåorna och treorna ska få plats. Det var iallafall bra att det bara var just vi förvirrade 96:or där idag. Hade inte gärna velat springa runt med kartan helt lost där annars. Nu har man ju ändå ett hum om hur man tar sig runt i den väldigt stora byggnaden. Herregud, jag som tyckte att SMK var så stort förut. Men det känns faktiskt bra. Jag tror att jag tycker om Rudbeck.
 
Jag missade bussen hem så jag bestämde mig för att gå istället. Då är det ju klart att det ska regna jävel (SåfintuttryckAmanda) när jag har 20 minuter kvar att gå. HELT dyngblöt. Men det var ganska cozy. Efter att ha gått hem och bytt om och sedan cyklat till Amanda och blivit nerregnad på ännu en gång, gud vill jävlas med mig, så blev det te & sconesmys hos Amanda. Standard :) 
 
 
 
 
Nu är jag, som rubriken säger, dödstrött. Den här dagen har varit sjuukt lång plus att jag sov kanske fyra timmar inatt. Dags att vända på dygnet kanske.
 
Ciao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0