Hemma!

Shit vad dagarna känns långa nuförtiden! 
 
Denna dag:
- Skola
- En väldigt lång promenad till Stinsen
- Inköp av väldigt nödvändiga skolgrejer
- Fika med Vix
- Promenad, tåg, tvärbana
- Sen födelsedagsmiddag för mami med familjen på "Hemma hos Kaj" (Helt gulligt ju, Kaj är mitt nya favoritnamn) 
- Komma hem
- Duscha!!!
 
Ja, Jag är väldigt exalterad. När man inte har haft varmvatten i huset på över en vecka och duschat i iskallt vatten minst 5 ggr för att man är för lat för att låna någon annans dusch, så blir man väldigt glad! Det var iallafall utomordentligt skönt. Jag kom just på hur mycket jag älskar och uppskattar varmvatten. Nu fick jag ett heelt nytt perspektiv. NY MÄNNISKA. Eller inte. Jag är glad. Och jag tycker om att duscha i varmvatten. Och nu ska jag sova! Natti :D :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0