Sommarmys & sånt

Hallo! Har inte riktigt haft tid för att blogga... Men nu gör jag det (:
Vi har haft "vinterdag" i skolan. Jag har åkt skidor som vanligt och det var myyyys! Tycker också att vi tjejer som hoppade i det största hoppet borde få lite cred! Men det var som sagt mysigt som vanligt. Det blev inte så mycket bilder, men en hel del filmer blev det! Kanske lägger upp dom sen. Just nu sitter jag sommarklädd här i mitt rum mitt i februari. Jag fick en liten kick och ville testa lite sommar outfits, som jag fick för någon dag sen då jag köpte lite sommarkläder...  HAR JAG NÄMT HUUUR MYCKET JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN?








myströja

Fy vad mitt kort inte har råd med det här.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0