Det är såna här dagar man borde göra någonting

Eller ja, sånt som man orkar. Men typ plugga? Nej jag har prioriterat film och typ att ligga och stirra in i en vägg istället. Totally worth it! Plugget tar vi en annan dag. 
 
Det är bättre idag. Febern, hostan och huvudvärken börjar ge med sig. Även om det är skönt att inte gå i skolan så får jag smått panik över det jag missar. Men jag ska iallafall gå på engelskan i morgon. Nationella. Tror jag. Bajs. Resten av dagen får vi se. 
 
Nu väntar jag på att syster ska göra kladdkaka. Om hon ångrar sig och struntar i det blir jag djupt besviken.
 
När jag har vart hemma nu så har jag lyssnat mycket på Isak Strand. Det var ett tag sen. Herre, hade glömt bort hur bra han är. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Riktigt bra skrivet, Sofia!

Svar: Tack! (:
Sofia Wikström

2013-01-22 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0