"Fika med de sämsta och vidrigaste dudesen i hela världen. Usch varför är vi ens vänner?!"

Hallååå
 
Jag tycker om onsdagar. De är bra. Idag har jag gått i skolan, åkt en massa tunnelbana, bland annat till en station som heter blåsut (wtf liksom), gofikat och firat Sandra som fyller hela 17 år idag. Weei.
 
 
Å söta
 
 
å dat fierce 
 
 
 
wtf
 
Nu sitter jag här och dricker te och försöker fixa min dator som är lite fucked up. Jag har kommit på att jag är en ganska så brutal tedrickare. Jag drack hela tre liter te igår. Tre mjölkpaket. Det finns inget stopp typ. Varsågod och skåda min brutala tekopp. Det är den ända jag kan dricka ur nuförtiden. Alla andra är små och mesiga. Köttar te. 
 
 
Annars så är jag lite frustrerad för att min dator krånglar. Den bestämmer sig för att radera en massa bilder utan anledning. BLÄ. Jag måste köpa en ny. Om någon rik människa känner sig på ett väldigt generöst humör så får den gärna köpa en ny åt mig. Den här lär krascha när som helst. 
 
 Nattiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0