Flabb

Det slår mig hur mycket upp och ner jag är. Ena sekunden helt hög på livet och andra trött som ett as. Föredrar det första. Jag förstår mig inte på mig själv. Wtf.
 
Idag var jag rebellisk och använde skinnjacka. Vårvädret sitter fint! Funderar dock på om jag ska släppa taget om min skinnjacka. Jag köpte den ju i åttan men nu är den så jääävla mainstream hähä. Men jag tycker om den så jo jag behåller den nog.. (:
 
Annars har jag simmat och hängt med kyckligen. Trevligt trevligt. 
 
O shit osammanhängande. 
 
Det slog mig också att jag inte borde skriva så mycket. Jag är ganska dålig på det. 
 
Det slog mig också att photobooth är en väldigt rolig sak som jag helt har glömt bort. 
 
 
 
 
 
En växande liten hög av kläder och annan skit på mitt golv. Jag funtar på att göra något åt det. Snart. 
 
 
Om någon har följt min blogg några år och inte har något liv så kanske den kommer ihåg att jag försökte lära mig att lyfta på ena ögonbrynet. Det var the mission för den sommaren liksom. Det går inte så bra iallafall. 
 
 
 
 
 
Mitt stoneface. Jag antar att det är såhär jag ser ut på bussen, påväg till skolan eller någon annanstans eller i Rudbecks korridorer när jag inte pratar med någon. En riktigt bitter kvinna eller? Jag är inte sur, jag är bara avslappnad i ansiktet. Hejhå.
 
 
Och det här var då i somras. Röd som en kräfta. Skulle gärna vilja att old Sofia delade med sig lite till future Sofia. Jag är blek som en fisk. Och jag tyckte väl om min gröna converse väldigt mycket eller något. 
 
Jag avslutar detta oklara inlägg men en myslåt. Det passar in lite såhär på kvällskvisten. 
 
 
 
The Shins - New Slang
 
Jag tackar för mig, godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0