HERRE JAG KAN INTE GÅ

Idrotten idag. AJ MINA BEN. Men det är najs. Det är ändå roligare att kötta än att köra lite halvhjärtat. Bra att vi har typ styrketest imorgon också. Jag kommer inte att kunna gå. YEY.
 
Jag har sovmorgon imorgon! Till halv elva! Ett till YAY för det! :D
 
Jag gör ändå inget vettigt nu så det är lika bra att jag sover. Jag tänkte städa upp mitt kaotiska rum men jag tror att jag sparar det... Det är verkligen svårt att städa efter klockan sex. Då är det kört för då bli man trött på riktigt. Då börjar huvudet ställa in sig på att sova. Nej, städa är en sak man måste börja med tidigt. Jag får leva i kaoset någon dag till helt enkelt!
 
 
 
Tack & hej! Eller så drar jag en Sandra, Tacohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0