Och så var sommaren officiellt slut

Si. 
 
Det här blev nästan som en sista dag av sommarlovet. Den har iallafall spenderats med Lovisa och vi har väl levt en sån där typisk sommardag. Badat och ätit glass! :) Vädret är PMSigt, som vanligt då här i Sverige. Det var sol och fint för en timme sedan och nu spöregnar det. Jag känner faktiskt för att sticka ut och springa nu i regnet.
 
Imorgon börjar vi med vårt schema. Jag har också fått reda på att jag ska ha samma franska lärare nu hela 1,2,3an som jag har haft i fyra år på SMK... Hon bestämde sig tydligen för att byta skola hon med! Det är klart att hon verkligen är en bra lärare, men ärligt talat tyckte jag att det skulle bli så sjukt skönt att byta. Men icke, nu blir det strikt som gäller!
 
 
 
 
... Och! Såhär kommer vi att spendera kommande lektioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0