Weyhoo

Hejhallå
Glad tjej! Jag har varit mycket produktiv idag. Glassade lite med frukost på altanen imorse, och sen bar det iväg till mormor och morfar. Där har jag målat större delen av dagen och tjänat lite cash (JÄ! kan behövas nu när jag får studiebidrag...) Jag har också testat min balklänning som snart är klar! Helt mys. Sen har jag också sprungit en sväng och ätit supergod middag med familjen. Grillvääder!

Nu på kvällen drog jag till Satelliten (hemma♥) en stund. Kom lite sent dock, när träningen var slut, men jag stannade ett tag med Johan och kände in trampolinen lite. Trots att det har gått ca 8 månader sedan jag över huvud taget stod på en trampolin så kändes det som igår. Iallafall efter tre-fyra hopp. Några 2 1/2 skruvar och dubbelvolter till rygg och lite andra randomvolter blev det. HELT underbart. Däremot så började jag ju känna av i ryggen nästan på direkten. Har man tappat muskler så har man. Men det var skönt att bara provköra lite igen. På Tisdag ska jag dit igen och testa lite! Testa höftskyddet också om det fungerar. Det har det ju gjort hitills, men då har jag ju iofs bara sprungit... Vi får se hur det går. Får börja lite i taget. Det känns bra.

BTW SÅ ÄLSKAR JAG DET HÄR VÄDRET! GAAAAAH ♥

åh jag kommer att sova bra inatt.


hejamandaa ((((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0