Nu till detta dilemma

Jag hade tänkt börja blogga igen. Kanske. 
 
Vi pratade om det här för någon dag sedan. Egentligen, hur intressant kan det vara att läsa om någon annans liv? Det här har jag gjort idag, bla bla bla bla. Tydligen väldigt intressant faktiskt. Det vill säga de som faktiskt skriver intressanta saker som man orkar läsa. Men det gör inte jag, är helt kass på att skriva vettiga saker. Men jag tänker böra blogga ändå. Kanske. Kalas. 
 
Och så är det ju fars dag idag, så varför inte göra som alla andra som bombar facebook och intstagram? 
Grattis Papi! Jag har iallafall bakat chokladcupcakes till min käre far. Lite småfula (tyvärr ni får inte se dom) men dom smakade jättegott iallafall! 
 
 
 
 
 
Langar posen. Du är bra du ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0