Hej på er

Yes, premiärinlägg 2013.
 
Har haft en lite mindre bra start på detta år då jag låg hemma och var magsjuk hela natten. Så medan alla andra taggade sönder hela natten lång så låg jag forever alone i vår soffa och antingen sov eller kalasade med barnmat, äppelpuré. Riktiga grejer det där. Men innan tolvslaget, runt nio-tio någon gång så kom några fina vänner och hälsade på utanför fönstret. Lätt dagens höjdpunkt!
 
Men en dålig start på 2013 kanske leder till ett bra år eller vad vet jag? Eller? Just nu sitter jag här med feber och elände. Haha, det går bra nu! Var i skolan och skrev matteprov i två timmar och sen åkte jag hem och åt mat och sov. Därför kommer inte jag att kunna sova ikväll. Och nu har jag så ofantligt tråkigt så att jag startar upp denna blogg. Det lär ju hålla i typ en vecka, men så länge jag är sjuk och inte har något att göra så kommer den hållas igång. JIPPIEE!
 
Over and out (Första gången jag använder det som avslutningfras) (Wow) (Intressant som in i helvete) (♥paranteser♥)
 
 
 
I mina friskare dagar, USA 2012 (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0