Senaste dag(arna)en

Hej hopp
 
Nu ska jag skriva ett tråkigt inlägg om vad jag har sysslat med. 
 
Fredagen bjöd på pizza och första lanet i min livshistoria. Yes, fifa, cod och black cops 2 och hela köret! Är dock ganska kass på allt fortfarande hehe. Sova vid fem-sex för att sedan gå upp vid nio och åka till skolan för öppet hus. Två helt värdelösa trettiominuters-lektioner, en massa spring fram och tillbaka, godis i mängder, popcorn och allt annat som var gratis (PENNOR FÖRFAN), en väldigt fin flashmob, heliumballonger (som inte var helium) och att kaosa i fotostudion. Rudbeck är mys.
Bio med en kakis som jag inte har träffat på länge. Ego. Den var mysig och bra. Middag hemma hos Elsa och sedan en låång promenad hem ute i kylan med en barndomsvän (: 
 
Idag har jag varit heeelt slut och gjort i princip ingenting. Kan vara efter de få timmars sömn i lördags.
Jag har satt upp en massa bilder på min dörr. En finare dörr har aldrig skådats! Men den får ni tyvärr inte se idag. Jag tänker sova snart. Man borde ju utnyttja den här dagen eftersom att vi är lediga imorgon, men jag orkar inte. Fuck att vara aktiv. Jag föredrar att sova idag. GODNATT FOLKS! :D
 
 
En av många bilder från öppet hus! Jag ska lätt välja foto i tvåan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0