Sommerlåv

Hej hej
 
Kort om vad som händer:
 
För det första så älskar jag hur god tid jag är ute i (kan man säga så?). Jag åker till Spanien idag. OMGNSKDGJBDSJHGBDSJHBGJHSDBGJSDBGJHSDBGHJKSDB SÅÅÅÅÅ KSJFBKABDSLJKFHBLAKTAGGAAAAD!!!!!!!!!!
 
Iallfall
 
Jag har inget pass. Eller nu har jag. Jag skaffade ett tillfälligt för ca 5 timmar sedan. Det är rosa och går bara att använda en gång. Dyrt dessutom. Men man kommer ju ingenstans utan pass?!?!?! Nu sitter jag i min säng. Jag har näästan packat klart. Planet går halv sju. Jag tänkte hinna sova, men om jag somnar nu så ska jag upp om ca 1 timme. Värt? Jag ska försöka. Herre jag är trött och svamlar och vet inte vad jag skriver men jag är TAGGAD SOM SATAN FYFAN VAD DET HÄR KOMMER ATT BLI KUL JAG DÖR JAG SKRIVER NÄR JAG KOMMER HEM SAEN KANSKE NU SKA HAG SOVA OCH SEN ÅKA TILL SPANIEN OCH DET KOMMER ATT BLI EPSIKT OMHOMGOGMORMGNJKDFBSNGKJLBDFSGHJKBDFLGKJDFS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0