Ett ägg har tagit över mitt liv

Om det är någon människa som är väldigt insatt i min blogg, vilket jag tvivlar starkt på, så kanske hen kommer ihåg att jag började på detta för ett bra tag sen. I februari började tapandet. Och japp. Jag har tvångstankar och fick för mig att jag skulle bli klar med detta ägg. Senast innan skolan slutar. Och nu så är jag ÄNTLIGEN snart klar.
 
 
Februari
 
 
Nu
 
 
Ni förstår inte hur sjukt det här är och hur lång tid det tog. Vill tacka alla som har hjälp mig på vägen, utan er hade aldrig detta varit möjligt ♥
 
hahåhehhehahahh
 
WTFWTFWTFWTF
 
Jag ska öppna det imorgon. Den som spoilar tänder jag eld på. Kommer aldrig mer kunna kolla på ett ägg. Död åt ägg för i fän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0