HOLAHEJ HOLAHEJ

Sitter och fixar lite med lite grejer. Bland annat en skoltröja till min kära klass där ingen kommer överens. Vi får se hur det går. Jag är svintrött. Desperate housewives börjar snart (YAY). Sen ska jag sova.

tja
Hehö, hittade denna tröja i min garderob. Lite historiskt sådär. Den använde jag i sexan på den tiden då jag var "emojapan" som mina vänner kallar det. ASSKÖN JU
Jag har också hittat min nya favoritfrisyr. Inte för att jag egentligen passar i det jättebra kanske... Men det är så hiiimla skönt. Mys för huvudet. Och så får man undan detta hår som jämt ska stå åt alla håll. Plus att jag har lärt mig att göra på mig själv. DE NI! elleeer.
HEJDÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0