Rudbeck osv

Sista dagen av sommarlovet då! Kan väl säga att jag inte har utnyttjat de senaste dagarna alltför bra. Men! Nu börjar iallafall min förkylning försvinna, så det har ju lönat sig trots allt. Imorgon, eller idag så börjar jag gymnasiet. Rudbeck (Helt mainstream) Sam/media (MAINSTREAM). Men jag tror att det blir bra. Vet inte riktigt om jag är taggad eller nervös... Det känns fortfarande konstigt bara allting. Det ska iallafall bli skönt med rutiner, det som jag egentligen brukar hata, men nu efter tio veckor känns det som att det är dags att ta tag i livet igen. Jag är bara lite orolig att jag ska komma försent första dagen... Eller ja... Idag. Jag har försökt gått upp klockan tio varenda dag den här veckan, men det har slutat med halv ett som vanligt varenda dag. Idag gick det iallafall lite bättre.
 
Nej, allt känns kaos. Det enda jag vet är att jag ska vara på plats klockan nio. Jag vet inte vilka mentorer jag har, vilken mentorsgrupp jag hamnar i, vad jag har för schema eller över huvud taget vad vi ska göra.
 
Den som lever får se.
 
 
 
Nu borde jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0