Sommarlov & grejer

Jahopp. Då gick man ut grundskolan med 305 poäng och har sökt in till en linje som kräver 180. Känns värt. Jag har nog aldrig känt mig så otaggad på sommarlov... Eller klart att man alltid är taggad, men jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag slutar på SMK föralltid. 9Ma är ett minne blott. Jag är iallafall sjukt glad över att få ha gått i samma klass som alla mongon i 9Ma i hela sex år. Nian har varit det bästa året, och det är väl också det som är meningen? Men nu blir det Rudbeck iallafall. FETT mainstream, men jag är alldeles för morgontrött för att gå på ett gymnasium som är längre än en halvtimme bort.
Annars är det ganska mycket som har hänt på senaste. Vårkonsert, show, bal, spexfoto, övernattning på skolan och skolavslutning. Hetsigt, men jävligt roligt :D
Bal:
Spexfoto:
Övernattning:
Soluppgång runt halv fyra!
Sova i klassrum är najs.
Mentorsdag:
Skolavslutning:
trädet <3

Helt klart den sorgligaste skolavslutningen någonsin. Kunde knappt sjunga i aulan. Shit vad jag grät.. Fick ju typ vätskebrist.
TACK FÖR ALLT VÄRLDENS UNDERBARASTE KLASS ♥ 9Ma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0