Slutspurt

Hallå hallå!

Sitter och försöker plugga matte.. Det går ju lagom bra.. Standard. TAGGA NATIONELLA IMORGON DÅ! Jag är som vanligt sent ute i tid med allt. Sen måste man ju välja gymnasium imorgon SENAST också... Det jag har bestämt är att jag ska gå på Rudbeck. Kommer aldrig orka gå upp så pass tidigt att jag skulle orka gå i stan. Men men, vet fortfarande inte vilken linje jag vill gå heller... Det står mellan Natur & Sam/media. Men det är liksom olika varje dag. Idag känns som att jag vill gå natur, men igår kändes det som att jag ville gå S/M. Ska man gå på magkänsla eller? Fy vad jag inte orkar nu. Får se vad magkänslan säger imorgon och hoppas på att det blir bra sen. YESS... Bra där.
Sen det här med alla dessa klänningar. Balklänning, vårkonsertsklänning, skolavslutningsklänning? Funderar fan på att använda min klänning som jag köpte förra året till alla tillfällen bara för att jag inte o r k a r plus att min plånbok inte riktigt har råd. Hmm, vi får se hur det här blir...
Nej, nu ska jag göra ett nytt försök med matten!
CIAO CIAO :D
Upptäckt en ny sorts fläta. MYSPYS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snyggt!

2012-05-14 @ 20:56:45
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0