Hej måndag

Hejhallåå!!
 
Det har varit mycket nu på senaste. (Leker att jag har ett liv). Hähä. Allt rullar på som vanligt. Ett minus är att jag har dragit på mig en förkyldning igen. Jag hostar som ett as och det är jätteirriterande. Jävlar vad abs jag kommer ett få! Påminner mig lite om första dagarna på Rudbeck då jag också var förkyld. Och jaa, det var jag som hostade jävel i aulan under hela intruduktionen. Usch och fy.
 
Jag har också slarvat bort mitt matkort redan efter tre veckor. Nu är jag pro på att planka in på luncharna. Ett nytt kort är iallafall beställt och jag ska vara bättre på att hålla reda på det den här gången!
 
Det blir det mer läxor nu också. Å VAD JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT PLUGGA. Och eftersom att jag är så dålig så ska jag titta på film nu istället. Helmys. Hejdå.
 
Jag ska tvinga denna kvinna att titta på film med mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

<3 Plugga jävel <3

Svar: Haha jaa! Du har smittat mig :*
Sofia Wikström

2012-09-11 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0