Idag vill världen jävlas med mig

Jag vaknade upp 40 minuter för sent med en förkylning, stressade till skolan, hade två lektioner, stack hem med Johanna för att båda mådde dåligt, stannade på ica för att handla, upptäckte att ca 600 kr saknades från min plånbok, panikade, fortsatte hem, sov i tre timmar, fixade middag, letade efter min naturkunskapsbok i en timme om och om igen för att sedan se att den misann låg i min väska i ett fack och jag hade då missat den de 10 gångerna jag kollade i väskan. Så nu sitter jag här, bitter, oinstuderad inför provet på onsdag, sjuk med eventuellt en släng av feber och 600 kr fattigare. IDAG LEKER LIVET KOMPISAR. Nej fyfan vad jag hatar människor. Varför tar man andras grejer? Och nu slog det mig att mitt busskort förmodligen också blev stulet och att jag inte alls hade tappat det som jag trodde. OCH JAG SOM BLAMEADE MIG SJÄLV FÖR ATT VARA SLARVIG. FÖRLÅT SOFIA. DE JÄVLARNA. FYFAN.
 
Och nu har jag klagat färdigt.
 
AMEN
 
 
 
Dränker mina sorger i en stor jävla kopp med chaite
 
 
A SMILE FROM ME AND MY TEKOPP TO THAT JÄVEL WHO TOG MINA PENGAR. MAY YOU BE DRÄNKT IN MY TEKOPP AND THEN BURN IN HELL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0