Det är svårt att ha en telefonkonversation med 4 pers

HOLA
 
NU SKA JAG BERÄTTA VARFÖR JAG ÄR CPGLAD.
 
1. SPANIEN 2013, BOKAT!!! KFJBSKGJBDKSJBGLSDKGBSJKBL!!!!!!!!
 
YESSS! Efter typ huuuuur mycket krångel som helst så är nu resan bokad. 12-19 Juni drar vi till Spanien och hänger i Amandas lägenhet en sväng. JAG ÄR SÅ OTROLIGT CPTAGGAD SÅ DET FINNS INTE OMG VAD KUL DET KOMMER BLI JAG AVLIDER.
 
2. NU SKA JAG TJATA MER OM MINA SKIDOR FÖR NU HAR JAG DOM PÅ RIKTIGT!!!!
 
 
 
 
 
ALLTSÅ DET ÄR DET FINASTE JAG SETT OCH DOM ÄR SÅ JÄVLA BRA OCH JAG FICK DET ALLRA SISTA PARET OCH DET VAR PÅ REA OMG VAD BRA JAG KAN KNAPPT VÄNTA TILLS VI ÅKER TILL HÄRJEDALEN JAG VILL DIT NU OMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMGOMOGMOGMOMG.
 
CAPS LOCK FTW HEJDÅ VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0