Eeeestocolmo

 
Hejhååå
 
Nu är jag tillbaka efter en vecka bland granarna. Oh we like trees. Veckan erbjöd snö, sol, skidåkning, kaosväder och ett mindre välmående knä. Hur underbart som helst att komma upp till fjällen iallafall. Jag skulle lätt stannat en vecka till eller två. Men knät krånglade som sagt. Trots att jag kör rehab, strömmar det och äter vitkål mot min vilja (det ska tydligen vara antiinflammatoriskt) så ger det sig inte. Det blev ynka tre skiddagar i backen och resten längdskidåkning för mer än så pallade inte knäjäveln. Men men, om fyra veckor är jag uppe igen! Och då kommer jag förmodligen ha ett par nya skidor om allt går som det ska :D
 
 
 
Love at first sight. De första skidorna jag testade i skiduthyrningen, och ack så bra dom är. Funkar överallt. Jag dör lite. Så fina att jag får ont i ögonen. Herre vad cheesy. ♥ GAAAAHHHBFKJHDBGJBJSGMLKLEWWL
 
 
Annars lite bilder från veckan.
 
 
 

wtf
 
 
 
 
Natten till dagen då vi skulle åka snöade det jävel. På morgonen också. Plus att det blev cpsoligt. JAG SATT I EN BIL HELA DAGEN :( Orättvist. Hoppas på bättre tajming nästa gång.
 
Nu ska jag sova snart. Skola från 8.2o-16.00 imorgon! YEY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0