Sista timmen som ett armt litet barn

Eller
 
Hej hallå
 
Jag suger på att blogga och när jag väl gör det så blir det dåligt ändå, så därför bestämde jag mig för att göra det nu. WIHO. Det har vart långhelg, det har vart sjuukt najs och den var bra. Nu sitter jag och inväntar min 17:e födelsedag. Jag har kris och känner mig fett gammal och det känns inte bra. Men jag är happy ändå. Frukost med scones lovat hos Amanda imorgon, sen skola, sen äta middag med la familla och sen ska jag våldgästa Johanna som hänger i Spanien nuförtiden. (Jag ska alltså inte åka till Spanien utan jag ska åka till sjöberg, en plats med ett smått kallare klimat) (Johanna är i Spanien nu) (Ville bara säga det utan missförstånd) WTF. MAT MAT MAT (koma).
 
SERIÖST KÄNNER MIG SOM 12, ELLER TYP 13.
 
Här bjuder jag på en väldigt exlusiv bild. Believe it or not. Den allra sista bilden på mig som en flicka på blott 16 vårar.
 
 
 

Jävlar vad glad. Det måste ju vara riktigt kul att fylla år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0