Sjutton år i staden

MAINSTREAM RUBRIK ELLER VAD?
 
Jag har fyllt år. SÄG GRATTIS. Gårdagen var iallafall hur bra som helst. 
 
Jag fick sovmorgon för jag var sju(k)tton. Hehåhaha kul. Finfrukost hos Amanda. Den kvinnan kan det där. Scones, te och en massa slappin' penis. Bra morgon (y)
 
 
 
 
 
 
Vi lallade iväg till skolan, jag hade tre lektioner och åkte sedan med papi för att hämta upp min MAC! ALLTSÅ OMFG VAD DEN ÄR FIN JAG DÖR TACKTACKTACKTACKTACK.
Sen blev det middag med familjen i staden och matkoma. Löv food.
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen var jag hos Johanna. Fick godtårta och fint!
 
AHHAHHAHHAH så fula
 
HAHHAHAAAAAA
 
Jag tackar för finvädret, gratulationer och er som förgyllde min dag. (Låter så jävla cheesy) Men seriöst. Jag blev asglad och dagen var fin. TACK TACK TACK♥♥♥ Ni är bäst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0